grizelle

by

picăturile de ploaie, ca niște… stai, că nu scriem compuneri, frate! totuși greu mă abțin să nu scriu despre ele, cît sînt de mișto. stai. nu. sînt chiar frumoase. iar eu sînt fe-fe-fe-feeermecată de ele! se cară codul portocaliu din zonele de munte, iar biletul de avion trebuie să mi-l iau cît de curînd. să te văd atunci, ploaie! am să te privesc de sus.

am visat că erau două rîndunici
care învățau să zboare
semn clar că

23 Răspunsuri to “grizelle”

  1. piticugrs Says:

    avioane si femei cazute in cap. ce fumezi fata?

    jur pe un absint ca am vazut un drac cu coarne acolo in poza…

  2. ora25 Says:

    gegetele şi gegetuţele🙂

  3. grizelle (via joc fecund) | Ado Feck Says:

    […] grizelle (via joc fecund) picăturile de ploaie, ca niște… stai, că nu scriem compuneri, frate! totuși greu mă abțin să nu scriu despre ele, cît sînt de mișto. stai. nu. sînt chiar frumoase. iar eu sînt fe-fe-fe-feeermecată de ele! se cară codul portocaliu din zonele de munte, iar biletul de avion trebuie să mi-l iau cît de curînd. să te văd atunci, ploaie! am să te privesc de sus. am visat că erau două rîndunici care învățau să zboare semn clar că … Read More […]

  4. Organizare Evenimente Corporate Says:

    Iti las tie ploaia daca iti place asa mult :)), eu nu o suport….bine ca se duce repede. Hai sa zburam!

  5. Sit « schtiel Says:

    […] , Cristi , Lillee , Daniel , Deea , Irina , Matt , Camelia ,  Greiere , George , Ilarie , Ioan U , Ana , AliceG , Principessa , Toscana , PavelIonut , Rokssana , Sebastyan , Hanny-Bunny , Vania , […]

  6. toscănița Says:

    ce păca că nu fumezi!tocmai vroiam să te întreb dacă vrei să fii prietena mea😦

  7. Mihai Bota Says:

    acuma scriem subiecte de bac, nu compuneri.😀

  8. Zazuza Says:

    Crizelle Bündchen, cazuta in cap dupa un fotograf?! sa vezi cum apare pe prima pagina, acu acus😉

  9. Mylène « schtiel Says:

    […] , Cristi , Lillee , Daniel , Deea , Irina , Matt , Camelia ,  Greiere , George , Ilarie , Ioan U , Ana , AliceG , Principessa , Toscana , PavelIonut , Rokssana , Sebastyan , Hanny-Bunny , Vania , […]

Lasă un răspuns

