ariadna: floare la ureche

by

mă descurc – citesc în scrisoarea recent primită, mototolită în photoshop, sosită la una din adresele mele de email secretissime – ceea ce îți doresc și ție acum de sărbătorile pascale. nu mă recunoști, așa-i? sînt muza ta nr. 358! ai uitat de cîte ori te-ai rătăcit? nici acum n-ai învățat să te descurci pe hărțile reale! îți propusesem anul trecut să te înscrii la un curs, dar nu ai vrut. auăleu, de (con)cursuri îmi arde mie acum? acușica trebuie să-mi fac rezervare pentru barcelona, nu, nu la meci, ariadno, nu le am cu sportul. urmăresc doar campionatele de snooker cînd și cînd. geografia nu ți-a plăcut, nici desenul – ce să mai vorbim atunci de coordonate? ding! greșit! coordonatele îmi plac, soro😀

am desenat nouăsprezece mișcări
majoritatea ca la tai chi iar
cîteva mai punk așa

Etichete: , ,

36 Răspunsuri to “ariadna: floare la ureche”

  1. scorchfield Says:

    http://www.imdb.com/title/tt0164108/
    voi reveni cu amănunte…

  2. Teo Says:

    Asa vorbea si Andrei Mladin cu Ariadna lui. Ii zicea ca prefera capsuni…
    „Jurnalist. Detectiv fără voia lui. Detectiv fără voie de la stăpânire. Iubitor de Doamne şi de Domniţe. Însetat de adevăr şi dreptate. Pasionat de cărţi şi de muzică. Simpatic şi cu umor. Face haz de necaz. Visător într-o lume pragmatică. Deseori în pericol. Niciodată resemnat. Mai profund decât pare. Andrei Mladin.”
    Iubirea mea din generala.

  3. george geacar Says:

    snooker îmi place şi mie. ţin cu williams, deşi mă enervează. mă inspiră masa aia mare şi verde cu patru picioare, câte observ că are şi ariadna sau cum o cheamă.

  4. Honey « O lume in imagini Says:

    […] , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , […]

  5. george geacar Says:

    pe de altă parte, frivola ariadna ce face? sare coarda, iar coarda e chiar firul pe care eu, să zicem, ar trebui să-l urmez ca să ies din labirint. ce lume cu capul în nori!

  6. george geacar Says:

    free-vol, asa da. dar să recunosc repede că scorchfield e tare la viteza cu patru picioare! şi la picioare metrice, cvintet!

  7. Cosmic speculation « O lume in imagini Says:

    […] , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , […]

  8. lafeeblanche Says:

    Nu sunt sigura daca ma mai primesti in jocul tau! Totusi iti scriu ca sa iti urez pasi tineri si sprinteni de primavara!

  9. Despre Filme Says:

    Doamna Ariadna
    Sarea coarda
    (s-avem pardon, nu era coarda)
    Pentru ca Mino Taurul se imbatase ca un porc
    si dormea
    Pe veranda.

  10. george geacar Says:

    dar un miriapod care fuge? ă?

  11. Șoseta Says:

    eu nu știu să comentez ce văd.

Lasă un răspuns

