by

舞者忘了他的伞,在排练房。只是街道,大雨倾泻她的小包子和典型的芭蕾舞演员,塑造了她的白色连衣裙,青少年。春天,他走进每一个毛孔。我认为,甚至进入恍惚 我看到它是如何站在一动不动,双眼紧闭,在上海街头的公共汽车站。

雨水唤醒你
在遐想
弟弟

45 Răspunsuri to “雨”

  1. scorchfield Says:

    În desiș – Rynosuke Akutagawa, peste Marea Galbenă!

  2. scorchfield Says:

    viespiile și-au făcut apariția, galbenul lor împodobește lalele, pe anumite flori, ele se camuflează; vântul adie.😀

  3. piticubran pe divan Says:

    emotionant. a vazut cineva isusul mic din stanga jos? uhhh, pur si simplu epic. bizantin.

  4. george geacar Says:

    văd o tipă dansând, dar nu ştiu dacă e chiar ea sau e altcineva…

  5. george geacar Says:

    care cozia

  6. george geacar Says:

    a, mire la cozia, mircea oltul repetează.
    cozi a!
    de fapt nu mă prinsesem la faza cu mirela, am înţeles, e sosia lui mircea…

  7. george geacar Says:

    deci ştiam ceva de cozia de la geografie şi istorie şi română-ţi dai seama, dar nu mă prinsesem ce caută mirela la cozia, în afară că o fi în excursie cu clasa şi o strigă d-na dirigintă mi-re-la! şi oltul repetează, MI-RE-LA! unde eşti, căscato! pleacă autocarul… aşa mă gândeam dacă o cunosc pe mirela şi am zis care cozia aşa ca să nu te prinzi tu că n-o cunosc

  8. beausergent Says:

    現在,禮服是白色或黑色的嗎?

  9. george geacar Says:

    şi da, eşti compresensibilă

  10. Teo Says:

    舞者忘…了他的伞,在排练?!?
    眼, 紧闭!!!! 的… 者忘!

  11. Zvârluga Says:

    China in her eyes?
    ce-ai verde în ceainickname

  12. Coachella « O lume in imagini Says:

    […] , Zazuza , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , […]

  13. Condeera Says:

    Ceai, na!

  14. scorchfield Says:

    Am tuns iarba, râmele s-au ascuns; păpădiile s-au tuns!

  15. Vania Says:

    大雨倾泻她的小包子和典型的!!

Lasă un răspuns

