ponta euxina

by

a fost odată ca-n povești, a fost ca niciodată, din rude mari împărătești o preafrumoasă fată. trăind în cercul ei restrîns norocul o petrece, iar tu, în lumea ta, te simți nemuritor și rece.

nu, nu mă impresionează boxul imperial
dintre gașca 1 de securiști și
gașca 2 în sevraj.

Etichete: , ,

39 Răspunsuri to “ponta euxina”

  1. Editor Says:

    Asta e. Boxul are reguli, deci e de bine😛

  2. george geacar Says:

    o, nu, nu-i drept să te-ndoieşti!

  3. piticugras Says:

    Ponta premier! tziganca ghicitoare sa te faci!

  4. Utram bibis? « schtiel Says:

    […] , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , […]

  5. schtiel Says:

    cred ca trebuie sa-ti iau ghiocul ( sevaletul ) sa nu mai faci prognoze😆

  6. scorchfield Says:

    Despre Warhol și sirena Edie Sedgwick

    cap.XII 55

    Oricine-aproape merge fără știre
    și cântecul sirenelor aude
    Napoi acasă nu se mai întoarce
    Și nu-și mai vede pruncii și femeia,
    E dus, nenorocit pe totdeauna,

    Că-l farmecă sirenele cu viersul
    Răsunător, de unde-ntr-o livadă,
    Stau ele-ntre mormane de-osăminte,
    De trupuri moarte, putrede de oameni.
    Deci tu îndreaptă cîrma pe de lături

    Și moaie ceară dulce, astupă auzul
    Tovarășilor tăi, să nu-l audă
    Nici unul dintre ei. Numai tu singur
    Poți să le-auzi, …

    Homer, Odiseea, ed.Univers, 1979, pag.287

  7. scorchfield Says:

    dacă mi l-ai servit pe tavă, votez moțiunea de cenzură,
    dacă l-ai căutat după cel mai mic număr de vizionări, atunci ești o sirenă…
    și eu trebuie să mă leg bine!🙂

    P.S.
    sună bine de tot, eu habar n-am avut de încrucișarea asta sonoră!

  8. lafeeblanche Says:

    Ar trebui sa ne bagam dopuri de ceara in urechi!

  9. george geacar Says:

    cât de lipsit de umor să fii ca să-l regreţi pe boc?

  10. george geacar Says:

    mi s-a părut aşa

    • ana pauper Says:

      pe vremea cînd boc era primarul clujului, călotoream cu taxiul prin urbe. am un hobby cam nasol: îmi place să testez politic taximetriștii.
      – ce drumuri bune a făcut boc ăsta! – îi spun eu.
      – mergeți și felicitați-l – îmi zice cu o privire gata să mă desființeze.

      de atunci, în familia noastră lărgită, ori de cîte ori cineva laudă un politician, replica este (ai ghicit):
      – mergeți și felicitați-l!

  11. george geacar Says:

    aha, eşti din cluj, zic eu perspicace ca de obicei

  12. HD « O lume in imagini Says:

    […] , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , […]

  13. george geacar Says:

    ce mister! parcă e harta din comoara din insulă!
    300 de km, la sud, la nord, la est sau vest, bun.
    ce urmăresc, un triunghi albastru?

  14. george geacar Says:

    mda… în munţi cu pleata fluturând în vânt.
    dar eu nu mai port plete de mult, mă tund zero de câţiva ani, ce să fac?

    • ana pauper Says:

      crengile, iarba flutură în vînt. capul – cu sau fără păr – trebuie protejat cu o șapcă șmecherească atît la mare, cît și la munte😉

  15. Waterfall « schtiel Says:

    […] , Ana , Ora25 , Greiere , Amuleta , Deea , Inda , Cella , Schtiel , Calin , Cristi , Rokssana , Androxa , […]

Lasă un răspuns

