extraordinar! m-am iluminat!

by

dintr-odată am înţeles rostul profund
irepetabil irefutabil inefabil efemer
al existenţei mele de azi ca
mental şomer

9 răspunsuri to “extraordinar! m-am iluminat!”

  1. anapauper Says:

    da, mă. scriu poezii. şi ce?

  2. cristian Says:

    eroare. „mental somer”…hai sa fim seriosi! esti inepuizabila, ,inconfundabila,ingenioasa…minunata

  3. anapauper Says:

    🙂

  4. balauru Says:

    grozav desenul !!!! Ca toate de fapt.

  5. anapauper Says:

    mă, gulită 😀

  6. Bogdan Says:

    hm.. nu are decât două picioare. nu cumva o fi balerină cu trei picioare, dar şchioapă?

  7. anapauper Says:

    are un picior mental 😛

  8. Bogdan Says:

    dar asta ar face-o să fie puţin instabilă. cum îşi menţine echilibrul interior cu un singur picior?

  9. anapauper Says:

    al treilea picior e cel mental.

Lasă un comentariu